Kuidas arveid vaadata?
Tellitud e-arved saadetakse Teie valikul:
Kas Sul on küsimusi?
Anname küsimustele kiiresti vastused
Uudiste arhiiv
Mai (1) |
|
---|---|
04.05.2018 |
Serverite üleminek uuele platvormileHea Klient Anname teada, et seoses serverite üleminekuga uuele platvormile ajavahemikul 17.05.2018 - 20.05.2018 on arved.ee teenuste toimimine häiritud. Juhime Teie tähelepanu sellele, et antud ajavahemikul ei ole võimalik arvete edastamine ning samuti puudub ligipääs arhiivile. Palume Teil oma tööde planeerimisel teenuse katkestusega arvestada ning mitte teostada arved.ee-ga seonduvaid tegevusi antud ajavahemikul, ette tänades. Loodame Teie mõistvale suhtumisele ja vabandame võimalike ebamugavuste pärast! LugupidamisegaFitek AS www.fitek.ee www.arved.ee Dear Client Between May 17th 2018 and May 20th 2018 we are performing major infrastructure upgrades to servers. During this upgrade arved.ee services will be unavailable. As everything will be temporarily turned off please take it into account and please do not use the site during this period. We will do our absolute best to perform this operation as fast as possible and we apologize for any inconvenience! SincerelyFitek AS www.fitek.ee www.arved.ee |
November (1) |
|
22.11.2018 |
E-arvete rändlusega liitus uus operaator AmphoraAlates 22.11.2018 on võimalik saata Fiteki klientidel e-arveid Amphora klientidele ning ka vastupidi - Amphora klientidel on võimalik saata e-arveid Fiteki klientidele. Amphora kanalisse liiguvad Fiteki müüjate e-arved analoogselt teiste B2B kanalitega, millesse täna arveid saadetakse (näiteks Fitek Premium). E-arvete adresseerimiseks kasutatakse maksja registrikoodi. Meeldivat koostööd soovides, |